Hlasová schránka

Vše, co potřebujete vědět o hlasové schránce

Jakoukoliv otázku, na niž nenajdete odpověď na našich stránkách, zodpoví naše zákaznická podpora.

Najděte jednoduché řešení na vaše komunikační potíže
Máte otázku či problém? Porozhlédněte se po našich webových stránkách, seznamte se s naší nabídkou a službami a jejich Obchodními podmínkami. Mnohé odpovědi na vaše otázky najdete také v menu Podpora. Děkujeme vám! Pokud stále máte otázky nebo potřebujete pomoc s vyřešením specifického problému, kontaktujte zákaznický servis.

Jak aktivovat hlasovou schránku?

Aktivovat hlasovou schránku Vectone Mobile je nyní úplně jednoduché. 

Na klávesnici zadejte *134# a poté stiskněte „volat“.

Jakmile stisknete tlačítko k vytáčení, na obrazovce se objeví potvrzující zpráva.

A je to! Vaše hlasová schránka je nyní aktivována.


Jakmile stisknete tlačítko k vytáčení, na obrazovce se objeví potvrzující zpráva.

Jak deaktivovat hlasovou schránku?

Deaktivovat hlasovou schránku zabere pouhou minutu. 

Deaktivovat hlasovou schránku zabere pouhou minutu...

Vytočte *135#. 

Jakmile stisknete tlačítko pro vytáčení, na obrazovce se objeví potvrzující zpráva.

Vaše hlasová schránka je nyní deaktivována.

Jak si poslechnout hlasovou zprávu?

Pro poslechnutí zprávy jednoduše vytočte 333 z vašeho Vectone Mobile čísla. Stejné číslo vytočte též pro její opakované poslechnutí. Pokud voláte z jiného operátora nebo ze zahraničí, vytočte +420 794 099 961. Při volání ze zahraničí budou účtovány roamingové poplatky daného operátora. Všechny hlasové zprávy (přehrané, nepřehrané nebo uložené) budou automaticky smazány po 30 dnech.