Najděte jednoduché řešení na vaše komunikační potíže

Následuje seznam často kladených dotazů ohledně volání v zahraničí. Pokud máte otázku, která není zodpovězena v sekci níže, prosím obraťte se s dotazem na naši Zákaznickou podporu.

Zaplatím něco za roaming?

Odchozí hovory jsou zpoplatněny relevantní sazbou pro daný region a využívaného operátora. O roamingových změnách a sazbách při cestování v EU vás informujeme v článku Roamingové změny.

Kolik zaplatím za roaming?

Zjistit sazbu roamingu z jakéhokoli místa pro jakoukoli destinaci je možné vytočením *107* následované číslem volaného, následované #. Sazba hovoru za minutu se zobrazí na obrazovce.

Jak se přihlásím k roamingu?

Přihlášení k roamingovým sazbám proběhne automaticky, když používáte naši Vectone Mobile SIM kartu. Tato služba je exkluzivně dostupná pouze zákazníkům Vectone Mobile Česká republika.

Potřebuji spojovací číslo pro volání do/ze zahraničí?

Nepotřebujete. Stačí vytočit číslo s předčíslím.

Jak používat Vectone Mobile roaming, když jste v zahraničí?

1. Zapněte si váš mobilní telefon.
2. V menu „Vectone služby“ klikněte na „Vybrat roaming nastavení“. Berte prosím na vědomí, že se vzhled menu může lišit podle typu mobilního telefonu (například na některých telefonech místo „Vectone služby“ se může zobrazovat „SIM nastavení“).
3. Pro „Roaming“ se nabízejí dvě možnosti: Automatické či Manualní nastavení. Doporučujeme vám zvolit Manualní.
4. V sekci „Vyberte místo“ zvolte „Zahraničí“ a opusťte menu. Roaming se spustí během 20-40 vteřin.
Poznámka: Pokud chcete Vectone Mobile SIM kartu používat po návratu zpět do České republiky (poté, co jste si nastavili telefon na roaming), musíte celý proces opakovat a zvolit „Česká republika“ v menu „Vyberte místo“. Signál se znovu obnoví za 20-40 vteřin.

Pro více informací si prosím přečtěte naše Obchodní podmínky.