Najděte jednoduché řešení na vaše komunikační potíže
Máte otázku nebo problém? Zkuste nejdříve našeho Rychlého poradce - řešení a veškeré informace na často kladené otázky a požadavky. Děkujeme vám za snahu vyřešit danou situaci - pokud stále máte otázky nebo potřebujete pomoc, potom prosím kontaktujte Zákaznickou podporu.

Jak transfer kreditu pro volání funguje?

Tato služba vám umožňuje zaslat kredit na předplacenou SIM kartu na kterékoliv číslo Vectone Mobile po celém světě. Můžete přeposlat jednoduše váš volný kredit zasláním SMS ze svého telefonu, přes My Vectone účet či zavoláním na naši telefonní linku. Další informace o službě Transfer kreditu pro volání najdete zde.

Jak si mohu zakoupit kredit?

Dobít kredit lze několika způsoby. Můžete si dobít kredit online na naší webové stránce, v hotovosti na pobočkách České pošty prostřednictvím superCASH platby, zavoláním na náš Zákaznický servis, nebo pomocí paysafecard.
 

Jak se dozvím, že příjemce kreditu má operátora, který podporuje tuto službu?

Pokud pošlete kredit na telefonní číslo operátora, který tuto službu nepodporuje, zašleme vám SMS a budeme vás informovat o selhání transferu kreditu. Kredit poté opět připíšeme na váš účet.

Mohu přeposlat kredit na telefonní číslo, které je vázano smlouvou?

Ne, toto není možné. Kredit můžete přeposlat pouze na předplacené telefonní SIM karty. Pokud předpošlete kredit na číslo, které je vázano smlouvou, zašleme vám SMS o neúspěšné transakci a kredit opět připíšeme na váš účet.
 

Jak bude příjemce kreditu informován o transferu?

Příjemce obdrží informační SMS s částkou, která jim byla převedena na jejich telefonní číslo.
 

Jaký měnový kurz je při transferu používán?

Během transferu kreditu pro volání převedeme kredit za nejnižší možný směnný kurz. Směnný kurz se liší podle operátora příjemce a země, ve které daný operátor působí.
 

Je stanovená denní maximální částka nebo počet čísel, na které je možné kredit převést?

Minimální a maximální částka, která může být převedena v jedné transakci, závisí na mobilním operátorovi příjemce. Maximální počet převodů, které mohou být uskutečněny v jeden den, je neomezený.

Jak dlouho trvá převod kreditu?

Vybrat částku převodu a číslo příjemce zabere jen minutu nebo dvě. Samotný převod je téměř okamžitý. Pokud jsou mobilní sítě zaneprázdněny, může to trvat o několik minut déle.
 

Jaké jsou chybové hlášky, pokud se převod nezdaří?

Chybovou hlášku vám zašleme, pokud se převod nezdaří. K tomu může dojít z následujících důvodů:
  • Pokud omylem zadáte chybné informace, jako například číslo ve špatném formátu.
  • Pokud nemáte na účtě dostatek kreditu pro transfer.
  • Pokud je číslo příjemce v síti nebo ve státě, kam nelze uskutečnit převod.
  • Pokud nastane problem s naším systémem, například pokud převod trvá příliš dlouho.
Proces převodu je pokaždé zabezpečen. Pokud se transakce nezdaří, vždy vám zašleme informační SMS a váš kredit bude bezpečně připsán zpět na váš účet.

Mohu si prohlédnout historii převodů, které jsem uskutečnil?

Můžete si prohlédnout historii převodů kreditu na účtě My Vectone.

Mohu si uložit seznam přátel a rodiny, kterým jsem kredit převedl?

Seznam oblíbených příjemců můžete spravovat ve vašem účtě My Vectone.

Co dělat, když převedu kredit špatnému příjemci?

Prosíme, před potvrzením transakce se ujistěte, že kredit převádíte na správné číslo. Špatně zaslaný kredit bohužel nemůžeme vrátit zpět na váš účet.

Co mohu udělat, když transfer kreditu pro volání selže?

Ať už transfer selže z jakéhokoli důvodu, vždy vás o tom budeme informovat SMS zprávou a váš kredit zašleme zpět na váš účet. Kredit, který byl zaslán špatnému příjemci, bohužel není možné vrátit zpět na váš účet.