Najděte jednoduché řešení na vaše komunikační potíže
Máte otázku nebo problém? Zkuste nejdříve našeho Rychlého poradce - řešení a veškeré informace na často kladené otázky a požadavky. Děkujeme vám za snahu vyřešit danou situaci. Nenašli jste odpověď nebo potřebujete pomoc? Potom neváhejte kontaktovat Zákaznickou podporu.

Ztratil se signál, síť se nenačetla, co mohu udělat?

Pro manuální nastavení sítě si otevřete menu nastavení sítě na svém telefonu. Většinou se nachází v hlavním menu telefonu (na Androidech) pod položkou Operátor nebo pod položkou SIM aplikace. Zde najdete možnost automatického nebo manuálního nastavení sítě. Zvolte manuální a vyberte "Vectone". Síť by se měla opět načíst za několik okamžiků.
Podrobné návody k manuálnímu nastavení sítě pro iPhone a Android.

Pokud se vám stále nedaří připojit, prosím kontaktujte naši Zákaznickou podporu.

V čem je Vectone Mobile výjimečný?

Vectone Mobile je první virtuální operátor v České republice, který se specializuje na zahraniční volání. V nabídce Vectone Mobile Česká republika najdete celou řadu produktů, díky kterým ušetří (nejen) klienti, kteří volají pravidelně z/do zahraničí. Vectone Mobile Česká republika je součástí Vectone Mobile Group se sídlem v Londýně.

Kde si mohu objednat Vectone Mobile SIM kartu?

Zlákaly vás naše nízké sazby zahraničního (ale i domácího) volání? Pak vás určitě zajímá, kde je možné získat naši SIM kartu. Naši SIM kartu zdarma si můžete objednat online na našich webových stránkách. Start balíček, který vám zašleme poštou, je zdarma, stejně jako jeho doručení. Doručenou SIM kartu je ovšem třeba dobít, pokud chcete využívat naše nízké sazby pro volání/SMS/data.

Co obsahuje balíček Start?

Ve balíčku Start najdete kromě naší SIM karty zdarma i informační brožuru, která vás seznámí s Vectone Mobile a představí vám naši nabídku.

Jak můžu začít používat moji Vectone Mobile SIM kartu?

1. Otevřete balíček a opatrně vyjměte SIM kartu z plastového držáku.
2. Zasuňte svou Vectone Mobile SIM kartu do mobilu.
3. V nastavení sítě vyberte Vectone Mobile (pokud je nastaveno automatické vyhledání sítě, bude síť načtena automaticky).
4. Zadejte svůj Vectone Mobile PIN kód, který najdete na zadní straně plastového držáku SIM karty.
5. Registrujte a dobijte si své Vectone Mobile číslo online nebo si dobijte kredit v obchodní síti našich distribučních partnerů.

Jak zjistím své číslo Vectone Mobile?

Vytočte na svém telefonu *105#. Číslo se ihned zobrazí.

Jak mohu kontaktovat Zákaznickou podporu?

Jednoduše! Klikněte zde.

Jak si mohu poslechnout své hlasové zprávy?

Vytočte 333 ze svého Vectone Mobile čísla nebo  zavolejte na +420 794 099 961, pokud jste v zahraničí. Všechny hlasové zprávy budou vymazány po 30 dnech od jejich obdržení. Další informace o hlasové schránce najdete v částých otázkách o hlasové schránce.

Jak zjistím svůj PUK/PIN kód?

Váš PUK je vytištěný na plastovém držáku SIM karty, kterou obdržíte s naším Vectone Mobile balíčkem. Balení si prosím uschovejte. Samozřejmě můžete též zavolat na naši Zákaznickou podporu, náš tým vám rád pomůže.

Pokud ztratím svou SIM kartu, mohu převést své staré číslo na novou SIM kartu?

Zavolejte na Zákaznickou podporu a požádejte o převod čísla na novou SIM kartu z důvodu ztráty/zcizení původní SIM karty. Prosím, berte na vědomí, že převod čísla z předchozí Vectone Mobile SIM kary na novou Vectone Mobile SIM kartu je zpoplatněn částkou 50 Kč. Tento poplatek bude stržen z vašeho kreditu.

Nemohu si vybavit své přihlašovací údaje do účtu My Vectone.

Žádný problém! Jednoduše resetujte své heslo. Pošleme vám nové přihlašovácí údaje do vaší e-mailové schránky. K tomu nám stačí znát vaše Vectone Mobile telefonní číslo a e-mail, na který si přejete vaše nové přihlašovací údaje zaslat.
 

Volání Vectone zdarma: Česká republika

Volejte svým blízkým v České republice zdarma

Zjistěte víc
 

Průvodce mezinárodním voláním

Zjistěte, jak volat levněji do zahraničí.

Zjistěte víc

Doporučte přítele

 

Když doporučíte přítele, každý na tom vydělá.

Zjistěte víc