Začínáme

Najděte jednoduché řešení na jakýkoliv problém

Máte otázku, ale nenašli jste odpověď? Náše zákaznická podpora Vám s radostí pomůže.

Najděte jednoduché řešení na Vaše komunikační potíže
Máte otázku nebo problém? Zkuste nejdříve našeho Rychlého poradce - řešení a veškeré informace na často kladené otázky a požadavky. Děkujeme Vám za snahu vyřešit danou situaci - pokud stále máte otázky nebo potřebujete pomoc, potom prosím kontaktujte zákaznickou podporu.

Ztratil se signál, síť se nenačetla, co mám dělat?

Pro manuální nastavení sítě běžte do nastavení sítě na svém telefonu. Většinou se nachází v hlavním menu telefonu (na Androidech) pod položkou operátor, nebo alternativně pod položkou SIM aplikace. Zde najdete možnost automatické nebo manuální  nastavení sítě. Zvolte manuální a vyberte "Vectone". Síť by se měla opět načíst za několik okamžiků.
Podrobné návody k manuálnímu nastavení sítě pro iPhone a Android.

Pokud stále nemáte jasno, prosím kontaktujte naší zákaznickou podporu.

V čem je Vectone Mobile výjimečný?

Vectone Mobile je první virtuální operátor v Čechách, který se specializuje na zahraniční volání. Především nás zajímá, jak může volající ušetřit, když volá do/ze zahraničí pravidelně. Vectone Mobile je součástí Vectone Group se sídlem v Londýně.

Jak mohu získat Vectone SIM kartu?

Pro využití našich nízkých sazeb zahraničního volání (ale i domácího), je nutné abyste si zdarma objednali Vectone SIM kartu. Naší SIM kartu zdarma si můžete objednat online na našem webu. Tento Start balíček je zdarma, SIM kartu je ovšem třeba dobít, aby bylo možné začít volat a využívat našich nízkých sazeb.

Co obsahuje Start balíček Vectone?

Start balíček obsahuje naší SIM kartu zdarma a informační brožuru, která vysvětluje fungování Vectone Mobile a naší nabídku.

Jak můžu začít používat moji Vectone SIM kartu?

1. Otevřete balíček a opatrně vyjměte SIM kartu z plastového držáku.
2. Zasuňte svou Vectone SIM kartu do mobilu.
3. V nastavení sítě vyberte Vectone Mobile (pokud je nastaveno automatické vyhledání sítě, bude síť načtena automaticky).
4. Zadejte svůj Vectone Mobile PIN kód, který najdete na zadní straně plastového držáku SIM karty.
5. Dobijte si své Vectone číslo online, nebo v obchodní síti našich distribučních partnerů.

Jak zjistím své číslo Vectone Mobile?

Vytočte na svém telefonu *105#. Číslo se ihned zobrazí.

Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?

Jak si mohu poslechnout hlasové zprávy?

Vytočte 333 ze svého Vectone čísla nebo +420 794 099 961 pokud jste v zahraničí. Všechny hlasové zprávy budou vymazány po 30 dnech od obdržení.

Jak zjistím PUK/PIN kód?

Váš PUK je vytištěný na plastovém držáku SIM karty, kterou obdržíte s naším Vectone balíčkem. Balení si prosím uschovejte. Alternativně můžete zavolat na naší zákaznickou podporu a náš tým vám rád pomůže.

Pokud ztratím svou SIM kartu, mohu převést své staré číslo na novou SIM kartu?

Zavolejte na zákaznickou podporu a vysvětlete jim, prosím, svou situaci (ztráta SIM, žádost o převod čísla na novou SIM zdarma). Prosím, berte na vědomí, že převod čísla z předchozí Vectone SIM na novou Vectone SIM, je zpoplatněn částkou 50 Kč. Tento poplatek bude stržen z vašeho kreditu.

Zapomněl jsem své přihlašovací údaje do Můj účet Vectone.

Nebojte se. Můžeme Vám je poslat na e-mail. Stačí nám poskytnout Vaše Vectone Mobile telefonní číslo a e-mail, na který poté zašleme přihlašovací údaje.